onsdag 15 juni 2011

Sommar lack

Då och då blir jag riktigt sugen på att förnya mig på ett enkelt sätt, när Åhléns då hade 20% på OPI nail polish så tog jag chansen att köpa 2 lack. De har riktigt härliga färger enligt mig och kommer ofta ut med nya kollektioner, vilket i sig är lite jobbigt då de ligger på 150 kr st.. Men 20 % och val av 2 användbara lack gjorde att det kändes helt ok, själva nagellacken har en bra kvalitet och sitter bättre än exempelvis Mavala eller Depend, det är i alla fall min åsikt. Smaken är som baken ni vet!

De två lack som fick följa med mig hem var "Hot & Spicy", en rosa/korall/orange färg. Inte något som jag i vanliga fall skulle välja men jisses vad läcker.. den finns på mina tår sedan inköp. Den andra var från OPI's brud kollektion Femme de Circus och heter "I juggle...men" och är ett genomskinligt lack med små små glitterpartiklar i blått eller rosa beroende på hur ljuset faller.


Till vänster ser ni "Hot & Spicy", bilden är tagen en lite mulen dag ute på balkongen så det är i naturligt ljus. Personligen så älskar jag den knalliga färgen och kommer sannolikt att "bo" i den och en annan riktigt knallig rosa som jag har från OPI, "Strawberry Margarita". "I juggle..men" kommer också att användas flitigt då det är så skirt att det går att använda till vardags då jag jobbar, får inte ha färgat nagellack i jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar