torsdag 2 juni 2011

Västkusten

Är ute hos föräldrarna på västkusten denna helgen. Ska ha semester men innan dess ska jag fixa till uppsatsen så den är examinations och "publicerings" klar. Fick lite småsaker att fixa till utav examinatorn vid opponeringen i måndags och det är klart att det ska göras så att betyget blir så högt som möjligt :P
Annars är jag tack och lov klar! Har en liten tenta i augusti som släpar men sedan kan en examen tas ut. Helt underbart!
Blir att börja söka jobb och förhoppningsvis går det utan större problem. Det löser sig!

Har hemma i lägenheten gjort om min studie hörna till en kombinerad "makeup-corner" - kontor. Det kommer komma bilder i nästa vecka på den, har lite till att fixa men något kan jag nog avslöja innan det är helt klart!
Nu ska jag fixa uppsats så det blir gjort någon gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar