torsdag 12 maj 2011

TIllbaka i vardagen

Det har varit mycket flängande sedan början på april vilket har bidragit till få inlägg i bloggen. Nu är jag tillbaka i 08-land och ska om några timmar in till skolan och få domen om uppsatsen från handledaren. Hoppas hoppas att det inte är för mycket saker som måste ordnas innan deadline 23 maj...

Har börjat komma igång med träningen också, blev ju sjuk en andra gång den veckan jag var hemma. Men har nu vilat och tagit det väldigt lugnt under förra veckan på västkusten. I tisdags körde jag första "snälla" passet och förutom en hemsk träningsvärk så har det gått bra! Gick igår till och från gymmet (30 min promenad en väg) och tränade igenom kroppen lätt i ca 30 min. Var ute ordentligt i ljuset.

Nu ska jag träna lite lätt igen för att mildra min träningsvärk, riktigt öm idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar