tisdag 24 maj 2011

Kiehl's ögonkräm med avokado

Kiehl's ögonkräm med avokado olja är en ljusgrön kräm som först fick mig att fundera lite, grön kräm? De brukar ju vara vita... men jag vande mig och tycker nu att det är bra att den är grön, "avokadig". Den är återfuktande och har inga ant-rynk ingredienser i sig utan vill man ha det så finns det en annan ögonkräm.
Jag har använt den sedan april, alltså snart 2 månader och i början var jag skeptiskt då den ändrar karaktär efter några sekunder från att vara krämig till att bli vattnig. Men även det vande jag mig vid och nu är det en av sakerna jag gillar med den.

Priset är dock inte ett + men den är dryg som tur är och verkligen återfuktande, jag hade en envis torr fläck vid mitt högra öga som inte gav med sig, den återkommer fortfarande vid kyla, torrt väder men det är mycket mycket bättre! Kolla in kiehls.se för mer information!

Betyg: 4,5/5 (priset drar ner betyget)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar