torsdag 3 mars 2011

God morgon torsdag!

Sitter med min morgonkaffe och ska snart åka in och prova min klänning hos skräddaren, äntligen har den kommit. Beställde i december och det gäller ju att vara ute i god tid med en sån där fin klänning. Oerhört spännande. Dock har jag inte bestämt skor ännu, varken bestämt eller köpt så jag kanske tar med 2 par skor för jag har tänkt ha ett par som är mitt i mellan i klackhöjd.. kanske har ett par i rätt höjd.. bäst att snoka upp dem kanske... blev ett par i en passande klackhöjd. Tror jag kan hitta ett par som inte är cerisa i denna höjden.. ;)

Tråkigt med grått väder idag så jag följer naturen och sticker inte ut själv alls, har inte den energin känner jag. Enkel vardagsmake där jag markerat ögonen bara, svart mascara, rouge och läppglans. Easy, breasy...
Lancôme teint idole silky mat foundation
MUS concealer
MAC mineralize skinfinish
MAC pinch o'peach blush
Loréal bronzer golden blonde
Depend brow fix
Lancôme le crayon khôl Brun
Lancôme hypnôse mascara
Lancôme Juicy tube strawberry

3 kommentarer:

  1. Jag köpte mina underbart sköna skor på Svahns i Kungsbacka. De var liksom lite mjuka i sulan så man inte fick ont i fötterna på hela kvällen, härligt! Fanns i flera olika klackhöjder men jag kommer tyvärr inte ihåg vad märket hette...

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Ska kolla in Svahns när jag är i trakterna nästa gång och har lite tid över =)

    SvaraRadera
  3. Kollade in på deras hemsida http://www.svahnsbrollop.com/shoes.htm och märket var Rainbow. Finns säkert i Sthlm också ;-)

    SvaraRadera