söndag 6 mars 2011

Vasalopps söndag

Vilket fint väder de har som åker Vasa-loppet idag. Själv så har jag tittat lite då o då under förmiddagen, nu är det femmilen som visas på tv:n. Mycket skidor. Har varit iväg och stått på crosstrainer i 50 minuter så jag känner mig ganska mör i kroppen.
Har en lugn och avslappnad söndag, passar på att surfa runt lite bland bloggar och läsa på nyhetssidorna. Det börjar komma vårkollektioner och jag märker att det är fler som längtar till våren. Purity har till och med gjort en vår-makeup med turkost o grönt som var riktigt snygg!
Kanske vore något att prova på, är mest sugen på att kunna ha aprikos/orange som är smickrande för blå ögon bland annat, min "go-to" för sommaren. Just nu är det mest bruna och lika nyanser som jag leker med.

Vilka färger är du sugen på att testa i vår?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar