fredag 11 mars 2011

Nyklippt sitter och transkriberar

Idag är en dag med lite tid för att skriva inlägg, tänkte skriva ett kort så ni inte tror att jag glömmer bort bloggen. Har varit och klippt av slitna toppar, för en gångs skull var det en frisör som jag nog kommer tycka om, tänk att det ska ta över 2 år att hitta.. Är riktigt gnällig med vem som får fixa mitt hår numera, en annan frisör på den salongen förstörde mitt hår för snart 2 år sedan när hon blekte mitt hår för andra gången, inte bara rötterna utan hon tog hela håret igen.. no shit att det gick av.. Så 2 år av att kapa av håret i olika omgångar har nu lett till att jag fick komplimang för min starka kvalitet på håret. "Du kommer kunna växa ut ditt riktigt långt om du fortsätter att sköta det" sa hon. Precis vad jag ville höra! Så nu är det fräscht igen!

Har även haft intervju nummer 2 för övningsuppsatsen, sitter och transkriberar den nu, pausade lite med att skriva ännu mer, har inte alls krampkänningar i fingrarna redan... 17 minuter tar låång tid att skriva av!
Åker även till päronen i helgen för att fixa mer med "eventet" i sommar. Blev ju inte så lyckat för 2 helger sedan då vi blev in-isade.. hoppas på bättre tur nu!

Nyklippt i soffan, vill ut i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar