måndag 18 april 2011

Urblåst och soligt

Har varit en sväng på kontoret idag och det blev ett försök att dölja mitt förkylda face i sminkväg. Dock så lyste det igenom i ögonen tydligen.. allt går inte att dölja men jag gjorde ett tappert försök. Får små feberkänningar då och då så kry än är jag då rakt inte. Känner mig fortfarande lätt svullen, dricker ordentligt men jag gissar att det är förkylningens fel. Trött hela tiden är jag också. Solen lyser ute men det blåser som attans, risk att bli totalt urblåst om man är ute för länge. Ögonen fylls snabbt med grus dessutom. Men soligt är det! Tror jag ska ta en liten tur ut på några minuter innan det är dags att fixa middag och sedan ta en välbehövlig dusch. Det gör gott för välmåendet!

Längtar till sommaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar