måndag 25 april 2011

"Beach 2011"

Härligt att vara hemma igen! Det är riktig sommarvärme nästan och jag har precis burit upp balkongmöblerna, tänkte sitta ute sen och äta lunch och skriva på uppsatsen. Har verkligen längtat efter att kunna vara ute mer och nyttja balkongen. Längre fram kommer den att återigen bli ett grönskande hav, på landet fast mitt i stan =)

Nr jag har varit borta har jag bland annat varit superförkyld och med det inte kunnat träna men har ätit normalt plus pizza (som jag nästan ALDRIG äter) så nu är det hög tid att komma i bröllopsform. Mindre än 3 månader kvar så det blev en förmiddags powerwalk med lite armhävningar på balkongen. Bäst att sätta fart ordentligt så att klänningen inte sitter för tajt ;) Beach 2011 har idag officiellt startat. Ska bli skönt att få tillbaka formen igen, även om den inte försvunnit så långt!

En av de 3 tomatplantorna sommaren 2010

1 kommentar:

  1. Just nu känns beach 2011 väldigt långt borta. Har inte tränat nåt typ i år, har varit sju hela tiden. Bara i mars-april har jag haft feber fyra ggr, bihåleinflammation och nu hosta! Uschi! Får se tillbaka när jag klarade mig till beach 2010 iaf =)

    Vi MÅSTE SES!!! Känner mig så himla dum, som aldrig får till nån vettig tid med dig. Vill ju höra om alla bröllopsfjärilar i magen och uppsatsen som snart är klar! Saknar dig massor! PUSS

    SvaraRadera