tisdag 22 februari 2011

Drömmer om lavendel

Titta, till slut har jag lyckats med att få till en bild på en sminkning. Det tog bara en månad ungefär.. Har envisats med att det visst ska gå med min "fin"kamera Nikon, men det var min gamla hederliga Canon som gjorde jobbet. Plus att jag insåg att för att färgen ska synas så måste det på ett extra lager färg.. Så nu är jag allt igång ska ni veta, från och med idag kommer jag att uppfylla mitt nyårslöfte med en ny makeup look varje vecka och kunna dela med mig av det här, och bevisa att löftet faktiskt följs..
Produkter som användes:
Mineralfoundation id bare escentuals light
Eyeprimer clear Makeup store
Ögonskugga Naked Lunch MAC
Ögonskugga Espresso MAC
Ögonskugga Parfait Amour MAC
Eyeliner Black MUS
Mascara Million Lash Loréal


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar