tisdag 1 februari 2011

Konditionstränat

Kom hem från gymmet för snart en timma sedan och har nu placerat mig framför datorn och studieböckerna som ska läsas. Tänkte passa på att skriva ett inlägg också. Det blev konditionsträning idag, 40 minuter med uppvärmning och nedvarvning och däremellan 30 min intervallträning på crosstrainern (sammanlagt 40 min). Kändes jobbigt men det gick ändå bra. Konditionen kommer så sakta tillbaka, gäller att inte gå på för hårt för fort bara. 
Nyttigt att få igång blodcirkulationen. 

Ikväll ska vi äta paj, spenat och fetaost paj, J som beställde det. Han passar på att beställa lite allt möjligt nu när jag äter gluten en period. Själv ser jag fram emot att kunna sluta med det. Magen är i konstant uppror och jag blir inte gladare och piggare utav det men det funkar, räknar ner!

Imorgon blir det hot stone massage på spa hotellet här i stan, måste få släppt på alla spänningar i kroppen. Hoppas det hjälper till =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar