torsdag 24 februari 2011

Tankar om rörliga bilder

Funderar på att börja försöka skapa videor också. Tycker det verkar oerhört spännande och roligt att dela med mig av mitt intresse via rörliga bilder. Kanske är något som passar mig. Äger dock ingen filmkamera men har ju webbkamera på datorn och den ger med bra ljus rätt hyffsad film. Har testat att prata samtidigt som kameran rullar (på engelska) och det är spännande men samtidigt blir jag alldeles generad och blyg. Jag rör munnen på ett sätt jag inte trodde! Tänk vad man kan lära om sig själv genom att använda en filmkamera.
Så nu behöver jag bara komma över faktumet att jag tycker min mun rör sig konstigt och hur min röst låter och sedan så kanske jag länkar här i till youtube videor där jag är stjärnan. Pirrar till i magen bara vid tanken faktiskt!
Det som gäller nu är att komma på bra saker att göra video om dock så jag är förberedd och inte kan "såga" mig själv så enkelt. Jag är min största och värsta kritiker. Behöver släppa loss lite mer, go with the flow.

Eller som Tyler Durden sa i "Fight Club". "Stop trying to control everything and just let go"
Cheers! (Från årets alla hjärtans dag firande)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar