lördag 12 februari 2011

Inspiration från naturen till make-up

Kommer att lägga upp bild på kvällens sminkning imorgon, vi ska ha tidigt alla hjärtans dag mys ikväll så jag kommer passa på att ha roligt med mina ögonskuggor och självklart dela med mig av resultatet till er. Funderar nu på vilka färger jag ska satsa på, har inte så många olika ögonskuggor (än) är väl en blivande makeup-oholic =)

Förstår inte varför jag väntat så länge med att börja experimentera med detta. Det är otroligt roligt och jag behöver verkligen våga mer. Färg är "fantastic" och jag vill bara lära mig mer och mer och dela med mig till er så att ni som inte börjat våga själva kommer igång också.
Det är en hel värld därute som bara väntar på att upptäckas!

Inspiration från naturen, hot pink på läpparna, det är något jag måste prova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar