torsdag 27 januari 2011

Före och efter 1,5 månad

Uppdatering om hur det går för mig med min hy. Den blir bättre och bättre. Jag har inga "aktiva" utslag för tillfället utan nu är det mest färgskillnad mellan områdena på kinderna som varit utsatta och den "friska" hyn. Dock så blir dessa mindre och mindre tydliga.
Jag använder mig av Md formulations produkter för tillfället och är nöjd med dem. Dock så kostar de en hel del så målet är faktiskt att hitta billigare och bra produkter när dessa är slut. Eftersom min nya regim som jag kommer berätta mer om längre fram när jag verkligen har provat det ordentligt, inte hänger på specifika hudprodukter så hoppas jag det blir möjligt.  Vill inte vara beroende av dyra produkter för att ha vacker hy.

Så här såg jag ut 17/12-2010 efter 26 h i luften (jetlag!)

Denna bild tog jag precis nu, annat ljus och med webbkamera istället för kamera..
men ni får en uppfattning iallafall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar