fredag 28 januari 2011

Make-up försöket vecka 1

Har inte blivit något revolutionerande på make-up fronten denna veckan. Jag har försökt få ordning på mer bas grejer och hållit mig till "säkra" färger som grått och brunt. Har dessutom haft lite problem med hur jag ska fotografera det jag gör. Kameran har inte varit min vän så det blir att utforska var jag får bäst ljus så att det syns.
Dock blir det säkert bättre när jag vågar leka mer med färgerna också. Har varit ganska så mjuk med färgerna. Inte vågat gå på i intensitet direkt. Det är en utvecklande resa!

Har använt mig av 3 olika gråa ögonskuggor från Viva la diva paletten, gillar inte att de innehåller glitter partiklar som rör sig överallt... Ögonfransarna är målade med Lancôme Hypnôse mascara. Ett försök till att visa er en look från min vecka! Någonstans ska vi alla börja när det kommer till att lyckas visa saker. Det kan bli bättre ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar